Τρίτη 22 Οκτωβρίου 2013

Teaser 4

Σ.Σ.: Μετά από ένα χρόνο είπα να το συνεχίσω.. Για να δούμε τι θα γίνει και εδώ.. -Irene xoxo 


teaser 

4.

Μία μικρή κραυγή έκπληξης ξέφυγε από τα χείλη μου.

"Dave!" αναφώνισα.

"Θα σε πείραζε να μοιραστούμε αυτό το ταξί;" το χαμόγελο δεν έφυγε από τα χείλη του.

"Φυσικά- Θέλω να πω.. όχι!" γέλασα αμήχανα και κοίταξα το πάτωμα. Τι έχω πάθει; Δεν ήμουν ποτέ ο τύπος της κοπέλας που είχε πολλούς εραστές, προτιμούσα να μένω μέσα και για αυτό ήθελα να πιάσω δουλειά στο ραδιόφωνο, για να μην προβάλλομαι. Μπορούσα να καταλάβω ξεκάθαρα πως ο Dave με ήθελε, είχε κάνει και προσπάθειες στο παρελθόν να βγούμε αλλά τον απέρριψα όσο πιο ευγενικά μπορούσα.

"Όχι, δεν θέλεις ή όχι δεν θα σε πείραζε;" τα βλέμματα μας συναντήθηκαν. Ορίστε μία καλή ευκαιρία, είπα στον εαυτό μου. Πόσο μπορεί να με βλάψει ένα άκακο φλερτ; Στην τελική ελεύθερη κοπέλα είμαι. Σώπασα για μερικά δευτερόλεπτα πριν απαντήσω.

"Όχι.. δε θα με πείραζε.. Εξάλλου, λιγότερα έξοδα!" γέλασα πάλι αμήχανα αν και μου ερχόταν να ξεράσω. Για κάποιο λόγο, το άγχος μου χτυπούσε κόκκινο ξέροντας πως αυτό είναι λάθος.
Μου άνοιξε ευγενικά την πόρτα και μπήκα μέσα.

"Σχόλασες νωρίτερα;" ρώτησα σχεδόν αδιάφορα, προσπαθούσα να είμαι φιλική.

"Ναι, θα κλείσει το μαγαζί ο Mark σήμερα." απάντησε κουρασμένα.

Μόλις το ταξί έστριψε, έριξα μία φευγαλέα ματιά στην είσοδο του μπαρ.

Εκεί, τον είδα. Στεκόταν έξω από την πόρτα και τα μάτια του ακολουθούσαν το ταξί. Αν και ήταν αρκετά μακριά για να είμαι σίγουρη, διέκρινα θυμό στο πρόσωπο του. Δεν μπορούσα να τον καταλάβω... Λίγα δευτερόλεπτα αργότερα, εκείνος χάθηκε από το οπτικό μου πεδίο, αφήνοντας με μπερδεμένη.


4 σχόλια: